"LA MEVA ESTRELLA EM TROBA" L'ART.TERÀPIA UN BALSAM PER L'ÀNIMA EN PROCESSOS DE DOL- Entrada lliure

DIVENDRES 30 de setembre a les 19h.  Xerrada i Presentació del curs de Lola Bassas fará a Síntesis:


.El color actua directament en l'ànima i en el cos emocional, ens ajuda a calmar el dolor i a retrobar l'equilibri 
.Les imatges metafòriques o de contingut espiritual ens poden acompanyar en el procès de dol, ens donen consol  i ens ajuden a superar les grans proves de la vida
.L'art és també una eina per expresar el nostre sentir, alliberar.lo i compartir.lo amb els altres
.Treballem sobre les 7 etapes del dol i el seu procès. És també una eina per meditar sobre la propia mort.
Lola Bassas .Artterapeuta i pintora
"La meva fascinació pel color i per l'art venen de molt lluny. Per això vaig decidir estudiar Belles Arts i més endavant Artteràpia iPintar és una activitat que m'omple de vida i un pont cap a mi mateixa. El color és un portal cap al món anímic i espiritual.  És peraixò que m'interessa especialment l'Artteràpia, perquè per mi és la fusió de tot allò que més m'interessa; l'art, el color, l'observació 
de la naturalesa per una banda i per l'altra el creixement espiritual i el coneixement d'un mateix. 
Pintar en grup pot ser a més un regal que oferim al món, com una oració plena de bellesa i de bondat"

No hay comentarios:

Publicar un comentario